Kis-Németh Marcsi - StílusTér - Profi Home Staging

...

...

Kis-Németh Marcsi féle - profithozó otthonszépítés

bye bye régi név

2017. január 06. - Kis Németh Marcsi

Hol is kezdjem? 

Nagyon sok visszajelzést kaptam, hogy az Otthome Stage Studio nem a szívetek csücske. Nem szeretitek, nincs mit szépíteni rajta.  

Vettem az adást, és már jó egy hónapja azon agyalok mi legyen helyette???  Egyelőre fogalmam sincs. :-) Ezt be kell valljam hősiesen.

Gondolkodom erősen, próbálok majd profi segítséget is igénybe venni, nem adtam fel ezt a dolgot. Szeretném ha olyan név lenne, ami sok szempontból használható. 

kisnemethmarcsi_otthomestagestudio.jpg

Ha lesz konkrét ötletem, akkor szeretném majd szavazásra bocsátani. Kikérni a véleményeteket. Addig is, amíg ez megoldódik, gondoltam a régi nevem leveszem, hogy minél előbb kiessen a fejetekből, és a saját nevem alatt folytatom tovább a blogomat, a facebook és az instagram oldalaimat. Abból baj nem lehet!  

Bármilyen név is kerekedik majd ki a végére, a saját nevem sokkal jobb hírvivő mint egy olyan név, amit nem szerettek és nem szívesen használtok. És még akár az is benne van a pakliban, hogy így maradok. 

Szóval, mától minden oldalam a Kis-Németh Marcsi névre hallgat, profithozó otthonszépítés szolgáltatásnévvel , ami az én olvasatomban a Home Staging megfelelője. 

Köszönöm Potápi Ritának, a Dobbantó egyik trénerének a szuper ötletet! <3

Folytatása következik! 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://otthome-stage.blog.hu/api/trackback/id/tr5812104357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása